Součástí této služby jsou v základní verzi následující úkony:
- vedení peněžního deníku,
- vedení knihy pohledávek a závazků:
- zápis přijatých a vydaných faktur,
- evidence úhrad faktur,
- přehledná evidence nezaplacených faktur,
- tisk příkazů k úhradě podle požadavků zákazníka,
- vedení knihy investičního majetku a drobného investičního majetku,
- zpracování přiznání k DPH a záznamních povinností (u plátců DPH),
- tisk konečných verzí zpracovaných knih,
- zpracování účetní závěrky (výkaz o majetku a závazcích, výkaz příjmů a výdajů).
- sestavení přiznání k dani z příjmů fyzických osob včetně vyplnění přehledů pro OSSZ a příslušnou zdravotní pojišťovnu).
V případě vašeho zájmu jsme připraveni se postarat také o:
- vedení skladového hospodářství,
- zpracování a tisk faktur,
- realizaci inventarizace zásob (materiálu, zboží, výrobků) a investičního majetku,
- vypracování vnitropodnikových směrnic dle zákona o účetnictví,
- zpracování knihy jízd,
- zpracování knihy denních tržeb,
- zpracování přiznání k silniční dani,
- zpracování dalších daňových přiznání (darovací daň, daň ze závislé činnosti apod.),
- zpracování pravidelných přehledů hospodaření (dle vašich požadavků),
- zajištění komunikace s úřady,
- registrace OSVČ k příslušným daním na finančním úřadě,
- registrace organizace u příslušné ČSSZ a zdravotní pojišťovny,
- zpracování daňového přiznání v souladu s legislativou v rámci společné zdanění manželů.
Daňovou evidenci zpracováváme v průběhu celého roku (zdaňovacího období) na základě dodaných podkladů v souladu s příslušnými zákony. Součástí služeb společnosti RD poradenství s.r.o. je také administrace dokladů (kontrola úplnosti a správnosti jednotlivých dokladů, jejich vhodného řazení a archivace), sledování peněžních toků (cash-flow), výše obratu pro účely zákona oDPH a dosažení kritérií pro povinný přechod na podvojné účetnictví.