Služby společnosti RD poradenství s.r.o. v oblasti financí se zaměřují především na vedení účetnictví a daňové evidencemzdovou a personální agendu a zpracování daňových přiznání. Dodávány jsou jak jednotlivě, tak také formou kompletního outsourcingu účetního a mzdového oddělení.

Komplexní služby v oblasti účetnictví a mezd jsou určeny především pro malé a středně velké podnikatelské subjekty, neziskové organizace, společenství vlastníků a také obecní úřady.

Veškeré úkony související se zpracováním účetní, mzdové a personální agendy realizujeme primárně ve vlastních prostorách. Na přání zákazníků jsme však připraveni zajistit pravidelné “konzultační hodiny” v jejich sídle (např. v rámci vyřizování personální agendy). V pracovních dnech v době od 8 do 18 hodin jsou odpovědní pracovníci pro případné konzultace k dispozici také na telefonu.

Svoz účetních dokladů a dalších podkladů ke zpracování si zajišťují pracovníci společnosti RD poradenství s.r.o. v pravidelných intervalech dle dohody, případně lze datové soubory a účetní doklady zasílat prostřednictvím elektronické pošty.

Motto

Naším hlavním cílem je zbavit klienty všech zbytečných starostí s nutnou účetní agendou a šetřit tak jejich drahocenný čas. Proto se vždy snažíme zákazníkům vycházet maximálně vstříc a vytvářet takové podmínky, které budou vyhovovat oběma stranám a zároveň minimalizují možnost vzniku jakékoliv komplikace.

Vedení účetnictví a daňové evidence

Firmám, podnikatelům, společenstvím vlastníků bytových jednotek a dalším organizacím nabízíme kompletní účetní zpracování veškerých dokladů, evidenci faktur a úhrad, vedení účetních knih, zpracování přehledů hospodaření, zajištění veškerých potřebných tiskových výstupů a další úkony nutné k bezproblémovému vedení účetnictví či daňové evidence a zpracování příslušných daňových přiznání.

Mzdová a personální agenda

Všem zájemcům nabízíme bohaté zkušenosti našich pracovníků v oblasti mzdové a personální agendy. Zajistíme kompletní zpracování mezd pro vaše zaměstnance včetně výpočtu daní, odvodů a pojištění, připravíme potřebné daňové příkazy a zajistíme všechny kroky související s účetnictvím. Kompletně se postaráme také o personální agendu – od přípravy pracovních smluv pro vaše zaměstnance, přes komunikaci s úřady (přihlášky a odhlášky) až po vytváření a úpravy směrnic a dalších nezbytných dokumentů.

Detailní popis jednotlivých služeb